Noc Tuleních Pásov vo Valči 2016

24.01.2016 19:31

      Skialpovú sezónu som zahájil pretekom vo Valči. Je to zjazdovkový pretek ale na začiatok veľmi dobrý. Preteku som sa zúčastnil len ja lebo Jaro bol chorý. Na pretek nebola žiadna špeciálna príprava- rovno z prípravy na to. Zo začiatku som mal v pláne štartovať na dlhej trati, ale po zvážení a porade s mojou asistentkou na všetko Zuzkou som sa prihlásil na kratšiu trať - 2 výšlapy, nakoľko o 4 dni po preteku sme odchádzali na Moutain Attack do Rakúska. Trať bola pred štartom upravená ratrakom a ako bonus bola aj zjazdovka rozdelená plôtikom pre verejnosť a pre skialpinistov. Takýto husársky kúsok sa organizátorom podaril prvý krát a dúfam, že sa to stane pravidlom, vynikajúca vec klobúk dole páni. Pretek prebiehal klasicky chrti v predu a tý ostatný. Obsadil som 14 miesto, spokojnosť bola lebo som si urobil časový osobák 45min. Po preteku sme si dali fajnový gulášik a potom rýchlo domov lebo na druhý deň som musel do práce. Foto v Galérii.