Dynafit Skialp Maraton a Polmaratón 2015

28.03.2015 22:51

    Je 28.3.2015 a máme tu posledné kolo Slovenského pohára v skialpinizme. Je tu Dynafit  skialp maratón a polmaratón 2015 dvojíc.  Snehové podmienky vyzerajú dobre  tak organizátor pripravil originál trať so štartom na Bielej vode smerom Zelene pleso, Baranie sedlo, Téryho chata a tak ďalej. 

Je sobota  skoro ráno a sedíme v aute smer Biela voda. Po príchode na parkovisko na Bielej vode zisťujeme, že predpoveď silného vetra sa naplnila. Organizátor odkladá štart o 1 hodinu, no podmienky sa nemenili a organizátor mal len 2 možnosti a to buď pretek zrušiť, alebo narýchlo pripraviť náhradnú trať.  Po krátkej porade s pretekármi sa dohodlo na druhej možnosti  a organizátor po pár telefonátoch oznámil presun do Tatranskej Lomnice na zjazdovku. Všetci pretekári sa presunuli do Lomnice a o 9. 30 bol odštartovaný pretek. Trať viedla po zjazdovke z Lomnice na Skalnaté pleso odtiaľ Francúzkou muldou do Lomnického sedla a spať B kategória a Áčkari mali o jeden výšľap  Francúzkou muldou na viac. Tento pretek Carbon tím nebol kompletný ,a parťáka Jara zaskočil Ľubo Rejko. Hneď po štarte sa chrti odtrhli a na zjazdovke sa urobil dlhy had pretekárov. Neviem čo sa dialo so mnou ale v polke zjazdovky mi parťák musel zobrať batoh čo mi veľmi pomohlo a ako tak som sa snažil bojovať až do konca. Záverečná časť zjazdu do cieľa sa mi trochu zdramatizovala ,lebo som spadol a to dosť nešťastne lebomi aj vypla lyža. Našťastie my neušla, asi to musel byt dosť hrozivý pád keď ihneď ku mne prišiel nejaký inštruktor lyžovania a zisťoval či som v poriadku a doniesol mi aj lyžu.  Nastastie  ja a aj materiál bol celý iba nejaká odrenina a narazená ruka čo mi nezabránilo dokončiť pretek.  Na obed a vyhlasovanie výsledkov sme  šli do Teniscentra v Lomnici. Obed bol vynikajúci, dokonca bola aj ochutnávka Tatra čaju. Všetko sa zakončilo vyhlasovaním výsledkov preteku a potom aj celého Slovenského poháru.  Carbon tým sa na koniec sezóny dostal aj na bedňu a to 3. miestom. Ďakujem organizátorom, za flexibilitu a nakoniec aj super pretek a aj deň. Foto v galerii.