Letná príprava a prvé skúsenosti s CROSS TRIATHLONOM

24.01.2016 18:30

   Konečne som sa prinútil zase niečím prispieť na náš web.

        Letná príprava prebiehala na okolitých kopčekoch a poľných cestách na botaskach a aj MTB. Ako spestrenie som okrem Cyklomaratónov vytočil budíky aj na triatlonoch, vzdy som to chcel skúsiť a hlavne keď pomáhame organizátorom Oravamana tak tá atmosféra a pretekársky adrenalín to vo mne asi pohlo a hlavne jedna reakcia môjho kamaráta, že to nedám ma vyhecovala a tak som sa rozhodol, že to skusim a dokážem, že nie som až taka bábovka. Foto v galérii.                                                              Tak prvý pretek bol HUSKY QUADRATLON na Krpáčove. Prvá disciplína plávanie na otvorenej vode, celé zle - prúser, druhý MTB celkom slušné, tretí kajak celkom ok na to že som v kajaku nesedel asi 25rokov, a posledná disciplína beh, ten ma riadne dorazil úplne zle. Bolo síce aj strašne teplo. Skončl som na 23 mieste. Pocity po preteku zmiešané, nevadí skúsenosť veliká a motivácia ešte väčšia. Foto najdete v Galérii.                                                                                                                                                                    Druhý triatlon bol v Liptovskom Trnovci - 123athlon. Tu už plávanie bolo o čosi lepšie, MTB super a beh bol celkom fajnový. Tento pretek som si už celkom užil, bolo to oveľa lepšie. Foto z preteku v galérii.                                                                                          Tretí a posledný triatlon bol Kuchyni PRESTIGIO CROSS triatlon. Trať a prostredie krásne, ale organizačne slabo zvládnuté. Tento pretek som šiel aj keď som bol zranený. Plávanie bolo zase slabučké, MTB bol sušný, beh ten tiež celkom fajn aj  na to, že som bol zranený. Skončl som 6 ale v kategórii nás bolo len 10. Foto z preteku najdete v galérii.

Tak jo je v skratke všetko z letnej prípravy.